اولین و آخرین تصادف خفن من تا اینجا

 آقا تند نرو...فهمیدیم بابا دست فرمون داری واردی...ولی جون مادرت اون گاز کوفتی رو اونقدر قسمش نده...از 2 حال خارج نیست یا نتیجشو دیدی یا میبینی!
 من خودم آخر این برنامه ها بودم...قبل از رانندگی با خودم قرار می ذاشتم که شرطی از 60 بالاتر نرم بعد خیلی خوشحال و با کلاس استارت میزدم و راه می افتادم ولی آقا همین که یه ماشین برو میدیدم که پرگاز وووووووووووو با دور موتور بالای 5 از کنارم رد میشد منم وسوشه میشدم و یه معکوس و د دنبالش به لایی کشی و... خب طبق قانونش یه چند باری هیچ اتفاقی نیفتاد...
 تا اینکه حدود 5 ماه پیش روزی روزگاری دوستم زنگ زد که بابا پوسیدیم تو خونه وردار ماشینو بیار بریم یه دور بزنیم منم ماشینو که اون زمان یه سیناد 83 بود برداشتم و رفتم سراغش (آقا سینادا خفن راه میرن ها...پژو مژو رو تو سرعتای بالا و شتاب سوسک میکنن...مگه تیپ 5 یا زانتیا از جلوشون درآن...). خلاصه رفتیم به سمت خارج شهر و تو رفت دووم آوردم و تند نرفتم ولی در بازگشت خر شدم و انداختم رو 170 بعد از چند ثانیه رسیدیم به یه اتوبوس که خواستم ردش کنم (یه طرفه بود و کنارم جدول...).اونم آدم نامرد عقده ای رامو تنگ کرد یعنی 1.5 برابر ماشینم جا بود بعد فرمونو گرفت درست شد به اندازه ماشین خودم. منم پامو گذاشتم رو ترمز ماشینه به بازی به چپ و راست افتاد حالا سرعتم 130 اینا بود...پامو از رو ترمز برداشتم فرمونم سفت چسبیدم ماشینه جم و جور شد ولی از شانس افتضاحم جلوش گرفت به جدول و لاستیک جلو رفت از جدول بالا لاستیک عقب هم پشت سرش...عین این فیلما که 2 تا لاستیک یه طرف میرن بالا...ولی ماشینه مردی کرد و چپ نشد فقط شاسیش کلی کج شد و 200000 خرج برداشت و بدنشم چون از فایبرگلاسه شکست.
 خلاصه که اینجوری!
 خدا رو شکر از من که به خیر گذشت و فقط خسارت مالی متوجه من شد.حالا علافی تعمیرگاه و گاراژ و منت هر کسی رو کشیدن و مانند اینا بماند...
 از اون روز به بعد دیگه دور سرعتو خط کشیدم...یکی می گفت تند برو ولی اولا جاش باشه ثانیا هر سرعتی که بتونی کنترلش کنی ولی یکی دیگه که بابام بود حرف کاملتری زد: سرعت تحت هر شرایطی محکومه چون تو رانندگی هر چقدرم وارد باشی بازم %10 کار تحت کنترل ماست و %90 این شرایطن که خودشونو به ما تحمیل میکنن. من که این ایده رو قبول دارم شما رو نمیدونم!
نظرات 9 + ارسال نظر
حسین شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:39 ب.ظ http://www.farahan.blogsky.com

سلام ... من هم موافقم... بزن بریم....

حسن شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 02:48 ب.ظ http://shekoohi.blogsky.com

سلام
وبلاگ خوبی داری
به ما هم سر بزن
با تشکر
مدیریت وبلاگ کامپیوتر

اندیشه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.andisheh-hay-e-man.blogsky.com

دوست گرامی با درود فراوان!
نوشته زیبا و پند آموزی بود.
پدر من هم گفته ای متین حاکی از تجربه دارد: تا وقتی تو سوار اتومبیل یا موتورسیکلت هستی سرعت را زیاد کن ولی
هنگامی که وسیله ی نقلیه ات سوار تو شد وقت آن است که سرعت را کم کنی!
وبلاگت زیباست آدرس آن را در لینک قرار خواهم داد.
پاینده باشی

فائزه شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:15 ب.ظ http://www.shabnametanhaee.blogsky.com

سلام
من با نظر خودتون موافقم ثانیا به نظر من بستگی به دست فرمون آدم داره.به هر امیدوارم در امر رانندگی موفقباشید
راستی وبلاگتون هم جالب بود براتون آرزوی موفقیت میکنم
خوشحال شدم به من سر زدین.بای

جواد شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ http://parantez.blogsky.com

سلام
بهمن ماه گذشته یکی از دوستان با سمندی که تازه تحویل گرفته بود واز تهران به مشهد بر می گشت به دلیل سرعت
غیر مجاز دچار حادثه شد و ماشین صفر او برایش ۶ میلیون
خرج تراشید. جالب اینکه این عزیز ما به دست فرمان وصف ناشدنی اش معروف بود......
به هر حال از یاد آوریت متشکرم

کیمیا یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ق.ظ http://www.kimiya-money.blogfa.com

آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.آینده از آن کسانی است که امروز تجارت الکترونیک را جدی بگیرند.

سلام دوست عزیز ما برای کسب درآمد از اینترنت محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم .....خسته نباشین ...مطالب جالب و جدیدی رو در مورد تنها راه(( قانونی ))کسب درآمد از اینترنت در (ایران ) توسط یک سایت فرهنگی و3شرکت بزرگ ایرانی باحمایت کلیه بانکهای سیستم طرح شتاب..... که موفق به راه اندازی سیستم بازاریابی شبکه ای جالبی شده اند....و شمامیتوانید از هر نظر به آن اطمینان داشته باشید ...را نوشته ام......
حال این امکان برای شما فراهم شده ، آن هم از طریق یک مشارکت عادلانه و در داخل ایران عزیز.. من به شما عزیزان توصیه می کنم مطالب وبلاگم را تا به آخر با دقت مطالعه نمایید.واز مزایای بی نظیر آن برخوردار شوید...
ارسال رایگان کلیه محصولات فعلی سایت برای همه اعضای ویژه ....
5 تا 15 درصد تخفیف در محصولات داخلی سایت(کتاب، سی دی و کارت اینترنت و کارت تلفن).
10 تا 20 درصد تخفیف در فروش کتب خارجی با دلار 220 تومان
ارائه یک آریا کارت بنام شما با اعتبار یک ساله(قابل تمدید برای سالهای متوالی)، به عنوان یک کارت اعتباری داخلی با استانداردهای بین المللی
ارائه مستر کارت به اعضا در آینده ای نزدیک و..............
امکان کسب درامدی بسیار عالی و بی نظیر برای شما تا سقف .....

فرصتهای مناسب در زندگی به ندرت پیش میایند.....شانسی که شاید دیگر سراغ شما نیاید!!!!!! با بهترین آرزوها...

http://www.kimiya-money.blogfa.com

عطا و حسام یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:42 ق.ظ http://www.bia2meshki.blogsky.com

یلام
زیباست به ما هم سر بزن واسه تبادل لینک
ممنونم خدانگهدار

یاسمن یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:02 ق.ظ http://sedayeshekastanekhatereha.blogsky.com

man ham ba ideye akhari moafegham:)dar zemn merc be man sar zadi,har chand hanooz update nakardam

مهدی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:04 ب.ظ http://mehdishokrany.blogsky.com

سلام دوست من . خوبی . من تو رو لینک کردم...
تو هم اگه دوست داشتی لینک کن
قربونت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد